Realer Irrsinn: Hamburger Hundezaun | extra 3 | NDR

In Hamburg gibt es viele Hunde, die Platz brauchen, um ihre Runden zu drehen. Drum hat die Stadt in Eimsbüttel eine Hundeauslauffläche gebaut. Aber direkt daneben liegt ein Radweg. Dort kommt es oft zu unschönen Begegnungen. Es kann immer sein, dass ein Hund von da kommt. Alles was sich bewegt, manche Hunde rennen hin. Wenn man mit 30 Sachen kommt, […]

Tags:

Annoying Orange – Best Shocktober Episodes (Saturday Supercut)

(spooky music) (haunting laughs) (haunting groans) (menacing laugh) – Yeah and that’s how I got a date with Nicky Minaj. – Wow, good story. – Man, I had the weirdest dream last night. – Yeah, what happened? – Well, for some reason, everyone in the kitchen was able to barf up whole fish. – Entire fish? – I know, right? […]

Tags:

Cyanide & Happiness Compilation – #11

Stop it! You started it. No I didn’t. Hey you kids, be nice! Or so help me I will turn this car around. Ugh. CUT IT OUT! That’s it! [car screeches] God dad, what are you doing?! [cars honking] [screaming] No Dad! No! what are you doing?! [screaming] WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! DAD, DAD! What are you doing?! What are you doing, oh […]

Tags:

Cyanide & Happiness Compilation – #1

*Muffled laughter* *plate shatters* -*Chuckles* Well son, are you ready to open your present? Whoa! *Tears wrapping paper* -Wha…? -It’s your very own pony! Dad, you idiot! I WANTED AN XBOX! *Grumbles* Nuh uh uh! Not so fast, son. This isn’t JUST a pony, for within this pony is the antidote. An antidote you ask? Why; the antidote for the […]

Tags:

Goodbye my Minecraft horse.. – Part 19

OH MY GOD! JOERGEN!!!!!!! JOERGEN!!!!!!!! RUN!!!!!!! RUN JOERGEN!!!!!!! RUUUN!!!!! MOVE!!!!!! MOVE!!!!! MOVE!!!!!! Good Minecraft morning to you fellers! TOP OF DA MORNING Today, we are starting off the game Outside That’s because I downloaded The PewDiePie Pack (anime wow) That one of you fellow 9-year-olds have made Another Super duper request is that i use shaders and.. I have! and […]

Tags:

Hillary Clinton’s Presidential Run, the Richest Pets – Monologue

-Let’s get to the news, everybody. In a new interview yesterday, President Trump said he plans to sign an executive order denying citizenship for babies born in the U.S. to noncitizen parents, despite birthright citizenship being listed as a constitutional right. Well, you can’t blame Trump — he stopped reading the Constitution after “We the people.” [ Laughter ] “We? […]

Tags:

Buying a Forbidden Pet

-footsteps running up to the door- Everyone! I got somethin’ I wanna show you– -flies buzzing- Oh ShIT So it’s really been that long, huh? Yeah, videos be takin’ longer than finishing soup with a fork nowadays But, on the bright side, you guys look like the best Halloween decorations right now! Give yourselves a pat on the back for […]

Tags:

Emily Blunt Tells the Story of How She Met John Krasinski

-Your girls are 4 and 2? -They are 4 and 2. -And, now, I’m assuming they’re not gonna see this film, but have they seen you on film? And how do they react when they see you? -My daughters, in general, loathe to see me on-screen. -Uh-huh. -In general, you know? I know, when I was doing “Mary Poppins,” I’d […]

Tags: