아무말도 하고싶지 않아요. 하필 오늘 하네스 무거운 거 했는데 몸무게 쟀거든요.ㅣFatty Retriever Is SHOOK After Weighing Herself


Hobby : Steal whatever is seen Specialty : Negotiate Lim Hankang ♀
7, Retriever Lez go out for a walk~ Hehe, excited Wasn’t going out for a walk, but for the hospital? Mom, wait You said we’re going out for a walk!!! Got busted when trying to go home The director Park Soon Seok
He’s the vet you’ve seen in SBS TV Animal Farm Director
Did she lose her weight for sure? Lost a bit? Let’s weigh her Trying not to go so badly Daddy’s watching from behind.. Eventually, gets on to be tested(?) Can you subtract the weight of the harness, please? Trying to negotiate her weight Director : Except for the weight of the harness, it’s 49.7kg! !!! Sad mommy and awk daddy PD : What happened? You said she’s 43kg before She secretly ate some sweet potatoes in the morning Haven’t eaten it yet Director : I was worried about her since she gained a lot, but the results from the blood test show that Hankang, don’t listen Director : She’s very healthy It’s referred to as ‘Beautiful blood vessel’ Her blood is very clear A laugh of relief She was born with a bad hip joint So reducing the meal portions by 10 to 20% for a while would be wise for now Hankang, cut out snacks For dogs who suffer from a bad hip joint, controlling the diet is more important than over-exercising Time to walk for reals Hankang walks slowly due to her joint prob Super excited Hankang dances Sunbathing while watching her sis A diet is important before everything I’m going to reduce the portion to 80g A little bit of dried pollock Lots of cabbages ★Overlapping nutritional supplements X, Only provide the minimum essential★ Hankang~ Eat up Hankang eats up a diet food Let’s slowly eat up~ Heat therapy for removing muscle pain Nighty~ You did well Super Comfy After heat therapy, gets a massage PD : How many times do you massage her? 3 times a week Is it too good.. Hankang snores with her eyes open Ma’am~ It’s over~ Got an extra massage thanks to my sis! PD : What’s your plan from now on? Will make her lose 5kg Can you promise that? Promise~♡ Cuz she gotta be healthy Hope she loses her weight

100 thoughts on “아무말도 하고싶지 않아요. 하필 오늘 하네스 무거운 거 했는데 몸무게 쟀거든요.ㅣFatty Retriever Is SHOOK After Weighing Herself

  1. 살봐 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 애가 무거워서 버티면 주인분이 절대 못데려 다겎네 ㅋㅋㅋ

  2. 개팔자가 상팔자라는게 강이를 보고 하는말인가 주인부부님들이 아주 애지중지 키워주시네용

  3. It seems the Hangang's mum is stressed because this channel only edited in such a way that the dog is fat when she thought the channel will also show how smart the dog is…… 😭 disappointed in edit…..😭 한강이 인스타 보니까… 이거 편집이 한강이 살찐건만 나왔다고 스트레스 받으시던데 ….ㅠㅠ…편집을 너무 성의없이 하셨네요…. 동물농장 팬인데 이번은 좀 실망이네요 ㅠ

  4. 사모님 한강이랑 같이 다이어트 하시겠다 산책 적당하게 시작하는게 서로간에 맞는 운동같아보이는

  5. 개들 수술하거나 좀 아팠거나 한 애들은 급 살이찌기도 합니다. 사랑으로 키우신분 함부로 뭐라하지맙시다.

  6. 우리집에도 살찐 고양이하나 있어서 마냥 웃으면서는 못보겠네요ㅜ
    세아이중 유독 한아이만 살이찌고 혼자만 털도 푸석푸석하고 알러지에 심한 장트러블까지있어 젤 신경 많이쓰는데도 안빠져요ㅜ
    벌써 아홉살된 아이.. 살때매 관절 일찌감치 안좋아질까봐 늘상 걱정입니다ㅠㅜ
    한강이도 우리 고양이도 항상 건강합시다!!

  7. 아침에 고구마 몇개 훔쳐먹었냐고 귀 들어서 귓속말 하시기 있습니까?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 개 넘귀여어어ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

  8. ㅋㄱㅋㄱㅋㅋㄲㅋㅋㄲㅋㅋㅋㅋㅋㅋ아닠ㅅㅋㅅㅋㅅㅋㅋ 강아지 귀열어서 고구마 몇개쳐먹었나곸ㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㅋㅋㅋ 엌ㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋ

  9. 강이랑 동이 인스타로 자주 보고 있어요 가족분들도 넘 좋으시고 사랑도 넘치고..♡♡ 항상행복하고 좋은일만 가득하세요💙

  10. 주인분들 사랑주시는거 충분히 느껴지는데 왜구러지 사람들 왜 악플다냐… 진짜 견주님들한테 악플달지마!!!!

  11. 이렇게 본인 강아지 이뻐하는 주인이 어딨다고 악플을? 전 아직 악플 보진 못했지만 지적하는 사람들은 오지랖 그만떨길.. 본인 살이나 빼고..

  12. 우리 리트리버도 30키론데 한강이 보고 위안을 가져본다… 댕댕아… 오래오래 좀 같이 가자

  13. 얘 그 페북에 고구마랑 아보카도랑 바꿔먹자고 하는 주인집 강쥐 아닌가??ㅋㅋ고것은 니가 씹어봐야 맛도없어 똑똑한년이 왜그래?이러는 동영상 주인공강아지 아닌가??ㅋㅋㅋ고구마입에 두개씩물고다니곸ㅋㅋㅋㅋ

  14. 견주 분들이 아이들을 사랑하고 아끼시는게 눈에 보여서 보는 사람 마저 행복하네요. 행복하고 건강하시길 기원합니다!

  15. 저 개 7살이래요 사람 나이로는 5-60대인데..그런 노견을 다이어트 시키기에는 무리라고 봐요

  16. Stop fucking recording this efing fat dog. Who wants to watch some fat ass dog?? there are so many ppl and animals dying out there because of the hunger and you are recording this one moron every 10hours. Wtf. If anything, then put him on dier or it will die pretty soon..

  17. 난 저렇게 뜡뜡미 있는 댕댕이들 보면 주인님이 엄청 잘 먹이셔서 저렇게 됐구나 ~~ 하고 오히려 다행이라고 생각들고 살 좀만 빼면 건강하겠구나 생각들던데 왜 악플들을 다는지 …
    사람마다 생각하는게 다 다르겠지만 굳이 악플로 응답 하는건 진짜 골백번 생각해도 이해가 안가네요 ..
    악플러들 제발 그만 ……ㅠ

  18. 나는 저 스카프가 왤케 귀엽짘ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 한강이 ♥️ 이름 새겨져 있어 ㅠㅠㅠㅠㅠ

  19. 강아지가 살찐것뿐 아니라 마사지를 하는것만 봐도 얼마나 아끼는지 알겠다 사람도 하기 힘든데 내자신이나 가족들에게도 해주기 귀찮아서 못하는데

    그치만 비만이든 너무 저체중이든 한쪽으로 너무 치우친 것은 안좋으니 체중감량 꼭 성공시키길,

  20. Les Labradors retrievers sont les plus grands gourmands de tous les chiens ils pensent qu'à se goinfrer mdr la mienne c'était pareil.
    Merci pour vos émissions j'adore 💕 dans quel pays êtes vous svp ?
    Merci à vous d'aimer les animaux et leur bien être
    😘😘😘

  21. 한강이의 모습에서 지금 다이어트하고 있는 제 모습이 보이네요 ㅎㅎㅎ 한강이 껴안고 자면, 엄청 편안할 거 같아요. 견주분이 엄청 아껴주는 게 보여요. 다이어트 성공하고나서 한번 더 출연해주세요!

  22. SBS TV I just want to let you know that out of EVERY YOUTUBE CHANNEL I WATCH, SBS TV IS MY #1 FAVORITE!!! ^The stories are always so cute and all the pet owners really show what good pet parenting is all about! People in the U.S.A. too love their dogs But where you are its way more!!!! Also the little pop up comments and sound effects make the videos more adorable than ever!!!! Thank you for making my days better everytime I watch one of your beautiful videos!!!!! I have all my friends subscribe and they too are hooked on your wonderfully executed videos!!! Take care and May God bless you!

  23. 한강이 자는거보니 사람이네요ㅎㅎ
    보호자분들이 사랑하는게 보여요
    아프지말고 엄빠랑 건강하구 행복하길♡

  24. 예전에 강아지 키울때나 지금 냥이 키울때나 애기때부터 자율급여 햇는데 강아지는 또래에 비해 조금 작았고 고양이는 4~5kg왔다갔다
    동물도 자기 배고플때 밥쫌 먹게하자

  25. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 고구마 몇 개 먹었냐고 물어보실 때 너무 자연스럽게 귀 들어올리는거 왜이렇게 웃기짘ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  26. 강아지가 나랑 체중이 비슷하네 ㅋㄱㅋㅋㄱㅋㄱㅋㄱㅋㅋㄱㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㄱㅋㅋㄱㅋㄱㄱㅋㅋㄱㅋㄱㅋㅋㅋㅋ

  27. 주인분들이 한강이를 너무 아끼고 예뻐하시는게 보이네요 예쁜 한강이랑 오래오래 더 행복하게 살기위해 다이어트 꼭 성공 하길 바랄게요!

  28. 사료에 아무것도 섞어주지 마세요 먹는것은 오직 사료만 주면 살빠집니다 사료가 맛이 없어서 배고플때만 먹습니다

  29. 지들 개도 아니고 귀여우면 그냥 닥치고 볼것이지 왜 굳이 악플을 왜달어?? 왜그렇게 오지랖이 넓냐

  30. 한강이는 엄마아빠가 잘해주셔서 행복하겠당 ❤️❤️ 건강해져서 가족들이랑 오래오래살아 💪💪😍👏

  31. 한강아~!! 주인분들이 얼마나 너를 사랑하고 아끼는지 영상으로 보는데도 그 애정과 사랑이 다 느껴지는 것 같아~!!
    앞으로도 지금처럼 건강하고 행복한 나날들을 보내길 바라~!!

  32. 덩치있고 통통한 한강이 너무너무 귀여워요ㅠㅠㅠ 살을 빼야하겠지만 한강이만의 독보적인 귀여움….ㅠㅠㅠ

  33. 우리강이다!!!!인스타보시면 어머님께서얼마나사랑으로키우시는지알꺼예요ㅎ너무사랑스러운가족이랍니다!!우리강이 화이팅!!!♡♡

  34. 리트리버 여아들 중성화하면 아무래도 찌기 쉽죠. 악플달 게 아니예요. 워낙 식욕이 넘치는 애들이고 나이도 좀 있고 하니까 그런건데…잘 관리해서 몸무게도 줄이고 운동 늘리고 하면 좋아질 겁니다.!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *